Re: M5 2e hands

Ik denk dat je inderdaad wat veel problemen hebt!
Ik zou met de hele fiets teruggaan voor een controle door hen zelf - 1400
gulden is beslist niet weinig en volgens mij geldt wettelijk ALTIJD een
aanspraak bij de winkelier: niet goed = geld terug (als je snel genoeg
problemen med).

Groetjes,

Elvin Haak.