Ik heb er genoeg van

Ligfietsers,

De laatste weken heb ik op mijn verzameling thuispagina's van ligfietsers
te vaak de reactie gehad dat ik niet naar thuispagina's maar naar
ligfietspagina's moet linken.

Persoonlijk vind ik het leuk ook te weten wat de andere interesses zijn van
mijn collega ligfietsers. Vandaar de link naar de thuispagina. Ik kan me
ook voorstellen dat veel van jullie graag direct naar de ligfietspagina's
gaan.

Ik heb daarom sinds vandaag beide links opgenomen. Onder de naam zit nog
steeds de link naar de thuispagina, maar onder fiets zit nu een link naar
de ligfiets pagina. Bij sommige ligfietsers is dat hetzelfde.

Ook heb ik de gelegenheid te baat genomen om de lijst eens op te schonen en
de pagina's die niet meer bestaan te verwijderen. Opmerkingen/tips zijn
natuurlijk altijd welkom.

Tot slot het URL van de pagina waar het gezeik hierboven over gaat:

http://www.dse.nl/~toni/hpv/homepage.htm

Toni "Ophouden met zeuren" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       |