Re: nlhpv-digest V1 #348

> Hoewel de stuurgeometrie van de bike/racer niet in alle situaties even
> prettig is zou ik mijn bike 'als vakantiefiets' niet snel voor een
> achteraangedreven ligfiets willen verruilen. Dit is vooral vanwege het
> comfort en de voorwiel aandrijving. Het laatste is tijdens een vakantie
> ideaal want je hebt je handen niet nodig voor het sturen (Denk bv aan: kaart
> lezen, bammetje eten).
>
> Bart, die dit jaar in Vietnam gaat biken, Ruisch

Heb jij er dan geen last van dat bij een beetje klimwerk het voorwiel gaat slippen?
Ik heb al last van een beetje zand bij bijvoorbeeld een steile spoorwegovergang.

Arjen Haayman
Kadaster/Dutch Cadastre                    cogito ---     0
e-mail: ahaayman at wxs.nl                       ergo ---- --\_/\-
or    : A.G.Haayman at ap.kadaster.nl.net    bicyclo ---    O   O