third eye probleemloos van je bril

Ik het HPV-nieuws stond dat de instelling van je third eye spiegel naar de
kloten is als je het spiegeltje van je bril haalt. Ik heb daar andere
ervaringen mee. Ik zal met behulp van ASCII art duidelijk proberen te maken
hoe ik mijn spiegel op mijn bril zet.
                 at              at          at
             o--.       -----------o--.
            / at    )                 at     )
           /     )                     )
          at /      )                     )
         /       )                     )
        /       |                     |
                 )                     )
                 )                     )
                 )                     )
                 )                     )
  -----------o--'       -----------o--'

            Bovenaanzicht

)   : brilleglazen
- / : poten
o   : scharnier punt
 at    : pootjes spiegel

Door de linkerpoot van je bril naar binnen te klappen kun je je spiegeltje
zonder kracht te zetten op je bril plaatsen. Als je je bril dan weer
uitklapt zit het spiegeltje klem vast op je bril.

Ik ben er wel achter gekomen dat bij hore relatieve windsnelheid (Het waait
hard, of je rijdt zelf hard) de positiet van het spiegeltje verwaait. En je
moet natuurlijk ook geen trui of T-shirt uittrekken met zo'n spiegeltje op
je bril.

Toni "op contactlenzen kun je geen spiegel zetten" Cornelissen
--
Toni Cornelissen       |
AND Internet Solutions |  Prive:
toni at and.nl            |  toni at dse.nl