tweede hands M5 - excuses

Gisteren is door een foutje alleen de eerste paragraaf bij de mail terecht
gekomen - excuses daarvoor en hieronder het tweede deel.

Aan de andere kant: ik denk dat je leverancier duidelijk moeite doet om te
zorgen dat je problemen verholpen worden - dus is hen ook niets kwalijk te
nemen - als je weet dat je een tweede hands (of oudere) fiets koopt, weet
je ook dat daar half-versleten onderdelen aan zullen zitten.
Over een half jaar zul je waarschijnlijk toch al de helft van je
onderdelen 'ververst' hebben - dus dit geeft je wat meer kansen om je
slijtage te beoordelen. Zelf heb ik wel de ervaring dat een onbekende
fiets sneller slijt / problemen krijgt dan een fiets die ik al beter ken -
zeker aanpassingen geven nog wel eens problemen.

Probeer dus met je leverancier tot een goede samenwerking te komen - ook
in de toekomst heb je meer aan een goede hulp van een 'bekende' dan dat je
in je eentje 'boven de weg ligt'.

Succes,

Elvin - ook nog meer aan't aanpassen dan fietsen - Haak