Re: third eye probleemloos van je bril

Wilber schreef:

>Ben ik met je eens. Dat had ik wat genuanceerder kunnen opschrijven.

Mijn bericht was niet bedoelt als commentaar op Wilbert's stukje. Meer als
extra informatie over het gebruik van het spiegeltje.

>Ik heb al aardig wat km's gereden met de spiegel in ook barre (lees: storm)
>omstandigheden, maar dat heb ik niet meegemaakt.

Het is ook niet dat het spiegeltje ineens tegen je oor zit. Het spiegeltje
verdraait iets. Het spiegeltje is dan wel nog bruikbaar, maar staat niet
meer in de ideale stand. Mijn bril is wat kleiner dan die van Wilbert,
misschien dat mijn spiegeltje daardoor en een windgevoeligere stand staat.

Toni "Blowing in the Wind" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       |
AND Internet Solutions |  Prive: