Randonneur - ligfiets tandem: uitvoerbaar?

Al jaren gaan mijn vriendin en ik op (randonneur)fietsvakantie. Er was
altijd al enig snelheidsverschil maar dat was met enig creatief beladen
(lees verzwaren) van mijn fiets wel op te lossen. Met de aanschaf van een
ligfiets is hierin verandering gekomen. Sinds oktober 1996 ben ik in het
bezit van een Optima Cheetah. Omdat mijn vriendin (nog) geen eigen
ligfiets wil, en wij geen ruimte hebben voor een ligtandem (nog afgezien
van de aanschafkosten) heb ik het volgende bedacht: koppel de voorvork van
de randonneur van mijn vriendin (zonder voorwiel uiteraard) aan/op de
achtervork van mijn ligfiets. Naar mijn idee zijn we af van ons
snelheidsverschil, blijft ons (lig)fietsenpark binnen de perken en zal de
gemiddelde snelheid op de nog komende fiestvakanties hoger zijn.

Is er iemand bekend met de door mij voorgestelde oplossing?
Vragen waarop ik graag een antwoord zou willen hebben zijn
de volgende:
Hoe fietst een dergelijjke combinatie?
Hoe vang je het breedte verschil tussen voor- en achtervork op?
Hoe scharnieren het voor- en achterdeel ten opzichte van elkaar?
Is er wellicht een leverancier met standaard oplossingen of een
ligfietsbouwer
met een idee? (ik denk zelf aan een aanpassing van de Cheetah achtervork).

Suggesties zijn welkom, alvast bedankt,

	Edo Veenis.
	edo at technolution.nl