Naloop Flevobike

Beste liggers,

Ik loop al een tijdje met het idee rond om een Flevobike te bouwen. Via,
via heb ik een een pakket met schetsen weten te bemachtigen van het
modeljaar '88. Deze bike heeft een naloop van 80 - 100 mm, terwijl de
huidige Flevobike een naloop heeft van 60 mm. Uiteraard hebben beide
versies een balhoofdshoek van 45 graden. Wie kan mij vertellen wat de
invloed is van de naloop tav. het rijgedrag. (bochten, rechtuit traktie
op voorwiel enz.)

Stefan Kamphuis