Randonneur - ligfiets tandem: uitvoerbaar? -Reply

Edo,

Nina (mijn dochter van 4 jaar) en ik fietsen reeds enkele maanden op een
combinatie zoals jij die voor ogen hebt.

Nina wilde mee fietsen terwijl ze hier nog geen evenwichtgevoel voor had.

Onze combinatie heeft hiervoor een scharniercombinatie die ervoor zorgt dat
het fietsje van Nina niet kan omvallen.

De combinatie fietst als een enkele fiets en als Nina trapt hoef ik alleen
nog maar te sturen (dit is geen kinderarbeid).

Ik kan je evt. wel wat schetsen sturen.

Guido & Nina