Re: Allfa tassen

Niels Hatzmann wrote:

> Hoi,
>
> De banaan-tassen van Radicall hangen los aan de zijkant van je zitje. Hoe
> gaat dat met hobbels, zwaait dan je hele tas heen en weer? Ik overweeg ze
> te kopen en ben erg benieuwd naar ervaringen..
>
> Groet van Niels

Ik heb zelf de mediumsize Radicall alfatassen. Ik heb ze nu ruim 5000 km
aan m'n Challenge Cirrus hangen en ik heb er goede ervaringen mee. De
tassen zijn niet al te hoog (zie tekening)
      ________________________    ___
     /                        \    |
     |			      |    |
     |	Radical tas	      |    |  = hoogte

waardoor ze ook niet erg ver van de fiets kunnen slingeren. Bovendien
zijn de tassen dubbelgestikt. Ik vind het persoonlijk een goede koop
ondanks de prijs die eigenlijk te hoog is ( +/- 300,-).
In eerste instantie had ik canvas posttassen maar die sleten gewoon
door, daar waar het canvas het metaal van de fiets raakte. Hierdoor
waren ze na 3/4 jaar versleten. De Radicall tassen daarentegen slijten
(nog) niet door wrijving.
Eric Gulikers
eric.gulikers at tip.nl