Optima Cheetah / Lynx

In de FIETS staat een leuk artikel over vakantieligfietsen waarin de
Flevobike Fifty-Fifty en (een prototype van) de Optima Lynx als
vakantieligfietsen getest worden. Alleen vraag ik mij af wat het verschil
is tussen de Lynx en de Cheetah. Beiden SWB's met 26" achterwiel en 20"
voorwiel. Of heeft de Cheetah een 28" achterwiel? Zijn er "onderhuidse"
verschillen? Het enige verschil dat ik op het eerste gezicht kan vinden is
een verschil in plaatsing van het achterste veerelement.

Met vriendelijke groet,

Matthijs de Vries

http://huizen.dds.nl/~menovs