Re: Ronde van Noordholland

On Mon, 27 Apr 1998 02:00:13 +0200, nlhpv-digest wrote:

>Date: Sun, 26 Apr 1998 16:20:22 +0200
>From: "Matthijs de Vries" <matthias at mail.uva.nl>
>Subject: Re: Lekker thuis / Ronde van NH

>Zat jij ook nog in die vreselijke hoosbui? Die had ik net onderweg van het
>pondje naar huis. Het regende de hele dag al, maar dit was precies
       ^^^T!
>voldoende om nog even tot op de draad nat te regenen.

Heerlijk, net (2 minuten) voor de pont, tot in het station, daar
regende het zelfs in de tunnel!
Ik dacht er nog aan om mijn regenpad toch maar uit mijn tas te halen,
maar toen voelde ik het al door mijn jack heen komen en ben toen maar
gewoon doorgelopen.

>Trouwens, wat voor boortje gebruik ik het best om een regenwater-afvoer in
>m'n plastic Flevo-zitje te boren? Ik heb hier hout-, staal- en
>betonboortjes.

Staalboortjes lijken mij het beste.
>(knip)

>Wat goed dat er op zaterdagavond nog een fietsenwinkel open was. Of heb je
>'m uit de muur getrokken? (zie de fietsonderdelenautomaat in het blad
>FIETS)
De stationsfietsenstalling is tot 23.30 uur open dacht ik. In
iedergeval op het moment dat ik langs kwam.
De verkoper wist trouwens niet wat 700x28c betekende. 28-622 kon hij
opzoeken, en ik kreeg een 28x1-5/8x1-1/8 mee van een onbekend Taiwans
merk voor wel fl. 9.75, maar hij paste, en ik kon naar huis....

>dat zij dat waren. Maar wij waren toch nog met z'n drieen, en dat was toch
>ook gezellig?

Zeker!

Wat wordt de volgende tocht?

Greetings from