fietsen in Groningen/Drenthe

Beste mensen,

Ook mij kriebelt het bloed weer met de langere dagen en hogere
temperaturen. Daarom voor de regio Groningen/Drenthe: zijn er nog mensen
die in het weekend regelmatig een tochtje willen fietsen. Ik rij meestal
zo rond de 30 per uur en afstanden tussen 50 en 100 km.

Laat maar weten...

Groeten,

Erik -met nog pijn in zijn benen van afgelopen weekend- Snel