Re: Bugje in ligfiets.net?

In <199804281959.VAA07679 at triton.worldonline.nl>, on 04/28/98
   at 09:58 PM, "Jeroen T. Bezemer" <bezemer at worldonline.nl> said:

>Zit er een bugje achter de "GO" knop van de ligfietspagina's? Als
>ik de evenementenkalender wil raadplegen, loopt mijn Netscapeversie
>vast
>Netscape 2.02 voor OS/2 februari '98 (ondersteunt java en netscape
>3.0)

Ik werk ook onder OS/2 Warp met fixpack 5 en de laatste uitgave van
Netscape 2.02 en bij mij werkt het GO-knopje wel en de
evenementenkalender ook!

Groeten,
Frank

Frank van den Heuvel        tel:  +31 30 602 22 22
Nieuwegein, Nederland       fax: +31 30 602 22 71
"Elk mens heeft, de hele situatie in overweging genomen, altijd,
op elk moment in het verleden, het allerbeste gedaan dat hij of
zij kon doen en verdient dus geen blaam of verwijt van wie dan
ook, zichzelf inbegrepen. Dit geldt in het bijzonder voor jou."
  Harvey Jackins
Home page: http://www.knoware.nl/users/frank
Int. Re-evaluation Counseling Community: http://www.rc.org