stop niet voor bouvier

Een tijdje geleden ging de discussie over hoe om te gaan met lastige
honden.  Een van de adviezen was langzaam rijden en stoppen, wat in
veel gevallen succesvol was.

Gisteren stond mijn bouvier mij weer op de openbare weg op te wachten
dus ik dacht kom laat ik het ook maar eens proberen. Had ik niet moeten
doen, tjonge jonge wat zijn die tanden scherp, alsof er een mes door
mijn alleweder zijltje gegaan is, een snee in het zijl en een kras op
het aluminium. Een halve meter eerder hap en het was mijn arm geweest.

Gerrit.