Re: stop niet voor bouvier

Bas Breedveld wrote:

> bouvier
> knip
>
> Hallo Gerrit e.a.,
>
> Precies hetzelfde gebeurde met mijn Alleweder een half jaar geleden op
> weg naar Wageningen ongeveer een km buiten Veenendaal. De bouvier was
> van een boerderij aan de rechterkant van de weg. (Misschien weet je
> welke ik bedoel: met die grote gazen kippenren aan de weg). Die hond
> heeft nu een groot stuk van m'n zeiltje in z'n hok liggen. Het zal niet
> toevallig dezélfde hond zijn die de smaak te pakken heeft?

Ok Bas deze hond verdient weet ik wat maar in iedergeval een zeer dikke
ketting om hem aan vast te leggen.
De route fiets ik zomers vaak naar Wageningen op een open ligfiets.
Als die hond er aankomt ga ik van schrik al op de andere weg helft
rijden en geef vol gas, dat helpt maar het is zeker schrikken.

De oplossing die ik de laatste keren gebruikte was om rijden, het is een
punt tussen tweewegen die je langs die boerderij afsnijd dus iets verder
doorrijden en dan rechts afslaan

BarT "met nog hele kuiten" Eefting