Re: gestolen ligfietsen

TwigtLigfietsen wrote:

> Ik wil graag melding maken van 2 gestolen ligfietsen, als iemand deze ziet
> heel graag een bericht aan Twigtligfietsen Bergen aan zee  tel 072 5812254

~knip~

Geef de fietsen ook even op in de rubriek "Vermist" van
http://www.ligfiets.net

EVENEENS GESTOLEN:

Baron Low Racer, geel en luxe afgemonteerd. De eigenaar is Dries Baron
himself. De fiets is in Haarlem gestolen. Er rijden slechts drie gele
Baron Low Racers rond in Nederland. Frame: aluminium, dus oversized
look.

Tips kun je naar mij doormailen (d.siepman at wxs.nl)

Groeten,

Danny Siepman