Re: Frames lassen

> Subject:       Frames lassen

> Wie kan mij helpen met het lassen van een frame voor een snelle
> vouwstep? Of weet je iemand die deskundig is in het lassen van
> fietsframes en andere lichtgewicht buisconstructies?

> Frank

Hoi Frank,

Het ligt er een beetje aan, wat je precies nodig hebt. Als het alleen
om het laswerk gaat (TIG / MIG / Hardsolderen, (nog geen
aluminium)):-( en eventueel hier en daar wat constructiewerk etc, kan
ik je misschien helpen. Ik woon in Utrecht (Overvecht) heb eigen
vervoer en rommel zat, alleen tijd is een beetje aan de krappe kant.
Dus als je intersse hebt en niet al te veel haast, laat 't dan even
weten,

Groetjes

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......