Re: stop niet voor de bouvier

Ik ben in de loop der jaren erg getraind in vals grommen, hetgeen
meestal ook een verbluffend effect heeft!

En als dat niet werkt stap ik af en begin ontzettend hard te vloeken
en loop op de hond af. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een hond daar
tegen bestand was, maar ja ik heb mijn postuur mee (niet groot maar
redelijk breed en een vriendelijk valse kop).

Groeten,
Frank

Frank van den Heuvel        tel:  +31 30 602 22 22
Nieuwegein, Nederland       fax: +31 30 602 22 71