Informatie

Beste mensen,

Sinds een paar weken ben ik aangesloten op deze maillist en volg de berichten.
Zelf ben ik (nog....) niet in het bezit van een ligfiets maar bezig me wat
te orienteren.
Misschien kunnen jullie mij wat op weg helpen?
Wanneer ik een ligfiets aan zou schaffen zou dat bij voorkeur een exemplaar
zijn waarmee ook het woonwerkverkeer gedaan zou kunnen worden naast het van
tijd tot tijd wat toeren.
Welke typen komen dan in aanmerking, waar moet ik op letten etc.

Mijn kennis en ervaring op dit gebied zijn nul dus alle info in welkom!

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groeten,

Dick van de Weerd
Webmaster http://www.meetingpoint.org