Re: Informatie

Ik zou je een bovenstuur aanraden (handiger, kan je van alles op monteren)
en
het geeft een vertrouwder gevoel (maar dat is natuurlijk alleen belangrijk
in het
begin)

Twee fietsen waar ik wat ervaring mee heb:

Flevobike Basic: degelijk en comfortabel, maar wat zwaar. Prijs rond f 2300
Een degelijke "toer" ligfiets.

M5 Blue Glide: sportiever, lichter (13,5 kg), maar "technischer" (wat meer
kans op
storingen). Prijs rond f 1700. Ontwerp van M5 (dus goed) en geproduceerd
door
Speedliner, die ze in serie bouwt.
Een snellere ligfiets. Goed te gebruiken voor woon en werk verkeer.

Ik zou zeggen, huur ze eens een dag bij Twigt in Bergen aan Zee (mooie
fiets-
omgeving).

Succes,

                Onno de Haan, Bodegraven