Amsterdam Rijn kanaal

Toen ik vandaag an het lopen was langs het Amsterdam Rijn kanaal,
kwam ik ter hoogte van Diemen een groepje ligfietsers tegen. Leuk
gezicht z'n man/vrouw of tien op ligfietsen. Wat leuker was, was dat
ze allemaal vriendelijk groeten, terwijl je door "racefietsers"
meestal de berm ingereden wordt want die denken op de een of andere
manier dat de weg enkel en alleen aan hun toebehoort. Wat een
mentaliteitsverschil. Hier kunnen de "racefietsers" nog wel ff een
puntje aan zuigen. Zit er trouwens iemand van die groep in deze list,
lijkt mij ook leuk om een keertje mee te rijden.
Groetjes,
peterd
P. Dellenbusch ,                                Amsterdam,   The Netherlands
peterd at xs4all.nl . . . . . . . . . . . . . . .Phone/Fax  +31 (0)20 693 76 60
Home Page http://www.xs4all.nl/~peterd ........Mobile/GSM +31  06 53 27 13 47
BEWARE ! The Light At The End Of The Tunnel May Be A Train.