de meest besproken hond op internet

> Bart Eefting wrote:
>
> Ok Bas deze hond verdient weet ik wat maar in iedergeval een zeer dikke
> ketting om hem aan vast te leggen.
> De route fiets ik zomers vaak naar Wageningen op een open ligfiets.
> Als die hond er aankomt ga ik van schrik al op de andere weg helft
> rijden en geef vol gas, dat helpt maar het is zeker schrikken.

inderdaad dezelfde hond, jammer dat ik dat van jullie niet eerder wist,
dat had meer indruk gemaakt op zijn baas, die ik vorige week opgebeld
heb. Hij wist van niks, ja die hond blafte wel eens, maar verder???????
Hij heeft in ieder geval beloofd dat hij voortaan het hek dicht houdt.
Vorige week woensdag was het hek inderdaad dicht. Vanochtend stond het
half open, maar de hond was in geen velden of wegen te zien.

> De oplossing die ik de laatste keren gebruikte was om rijden, het is een
> punt tussen tweewegen die je langs die boerderij afsnijd dus iets verder
> doorrijden en dan rechts afslaan
geen optie als je deze weg twee keer per dag aflegt.

Gerrit.

From:  Gerrit Polder, CPRO-DLO
       P.O. Box 16                                   \\  //
       6700 AA  Wageningen                             \/
       The Netherlands                                (/\)
Email: G.Polder at cpro.dlo.nl          _               //  \\
WWW:   http://www.qsl.net/pa3bya    / \               |  |
Phone: +31.317.476842                   \~~~/
Fax:   +31.317.418094                    \_/     HAM-Radio: PA3BYA