Re: Amsterdam Rijn kanaal

> Toen ik vandaag an het lopen was langs het Amsterdam Rijn kanaal,
> kwam ik ter hoogte van Diemen een groepje ligfietsers tegen. Leuk
> gezicht z'n man/vrouw of tien op ligfietsen.

Hoi Peter,

Wat grappig, m'n fietsmaat en ik kwamen gisteren waarschijnlijk dat zelfde
groepje tegen op de IJselmeerdijk vlak voor Schellingwoude. Ze reden
allemaal op Sinners. Is
dit misschien de Sinner-fanclub die in het HPV-nieuws werd genoemd? Ze
groetten ons ook heel vriendelijk.

Wij zitten niet in dat Sinner-groepje, maar als je een keer met ons wilt
meerijden, moet je het maar zeggen. A.s. zaterdagmorgen gaan we weer een
stukkie fietsen langs de Amstel en de Waver.

Met vriendelijke groet,

Matthijs de Vries

http://huizen.dds.nl/~menovs