Re: Amsterdam Rijn kanaal

> From:          "Matthijs de Vries" <matthias at mail1.remote.uva.nl>
> To:            <nlhpv at ford.il.fontys.nl>
> Subject:       Re: Amsterdam Rijn kanaal
> Date:          Mon, 4 May 1998 18:16:20 +0200

> Hoi Peter,
>
> Wat grappig, m'n fietsmaat en ik kwamen gisteren waarschijnlijk dat
> zelfde groepje tegen op de IJselmeerdijk vlak voor Schellingwoude.
> Ze reden allemaal op Sinners. Is dit misschien de Sinner-fanclub die
> in het HPV-nieuws werd genoemd? Ze groetten ons ook heel
> vriendelijk.

Het waren inderdaad allemaal dezelfde fietsen, ik vond ze erg mooi
maar zag niet wat voor merk of type het waren.

> Wij zitten niet in dat Sinner-groepje, maar als je een keer met ons
> wilt meerijden, moet je het maar zeggen. A.s. zaterdagmorgen gaan we
> weer een stukkie fietsen langs de Amstel en de Waver.

Dat  meerijden wil ik graag een keertje doen, helaas weet ik door mijn
werk nooit echt van te voren of ik vrij ben of niet. Zaterdagochtend
kan ik in  elk geval nooit. Maar veel plezier met jullie tocht, het is
een heel mooi stukje om te fietsen, ik ben al vaak langs de
Waver/Amstel gefietst al moet ik bekennen dat dat op een keer na, op
een bukfiets was. Ik heb drie bukfietsen (geen race) en een ligfiets
(Flevo Basic) en ja dan ook nog een motorfiets ik hou dus gewoon van
fietsen in welke vorm dan ook.  Als we nu allemaal ongeacht het soort
fiets zo vriendelijk zouden zijn als dat groepje van zondag, dan zou
het toch een stuk leuker op de weg worden. Trouwens tijdens de
zomermaanden rijd ik heel vaak op de ijsselmeerdijk (met de ligfiets)
en dan tot de vuurtoren in Marken waar je heerlijk kunt zwemmen en
van het uitzicht genieten. Leuke bijkomstigheid is dat er geen auto's
mogen komen, al schijnen sommige automobilisten dat niet te weten :-)
Wellicht tot een keertje samen fietsen, en nu ga ik ff op je homepage
kijken,
Peterd

> Met vriendelijke groet,
>
> Matthijs de Vries
>
> http://huizen.dds.nl/~menovs

P. Dellenbusch ,                                Amsterdam,   The Netherlands
peterd at xs4all.nl . . . . . . . . . . . . . . .Phone/Fax  +31 (0)20 693 76 60
Home Page http://www.xs4all.nl/~peterd ........Mobile/GSM +31  06 53 27 13 47
BEWARE ! The Light At The End Of The Tunnel May Be A Train.