Hardlopende honden

> Nou, een afgetrainde Doberman rent je Alleweder voorbij denk ik.

Inderdaad! Ik ben eens achtervolgd op een zandpad door weet ik wat voor
hond. Het beest bleef met 46 km/u gewoon naast me lopen (grommend en al).
Het wanhopig roepende baasje was al snel een stipje aan de horizon...
Gelukkig kwamen we toen op asfalt, en dat rent niet zo fijn voor honden
geloof ik, want hij was zo weg.

> Geniet, maar blaf met mate....
>
> Harry

Arjan - kom maar liever leuke honden tegen - Verstoep
Arjan Verstoep       www.cs.utwente.nl/~verstoep
(verstoep at cs.utwente.nl)     \_/\-% I am a liear