Re: Amsterdam Rijn kanaal

Hoe klein is Nederland toch... Ik ben dat groepje afgelopen zondag ook
tegengekomen. Het was langs de Vecht ongeveer ter hoogte van Loenen.
Inderdaad erg vriendelijk die Sinner rijders.

Ik was zelf samen met een vriend een korte fietsvakantie aan het houden.
Met twee Verhees Alleweders (eentje gehuurd bij Kemper) is het zelfs voor
een weekendje goed nadenken over wat je nu echt nodig hebt. We konden onze
spulletjes (geen kookspullen, wel een tent) nu net meekrijgen. Voor een
volgende wat langer tocht ga ik proberen de ruimte voor de wielkasten te
benutten.

groet, Rene