Sachs 12-v.naaf

Wie kan mij helpen aan informatie over de Sachs 12 versnellingsnaaf ?
(de Rohloff 14-v.naaf is toch wel erg duur)
Het gaat mij om informatie zoals: versnellingsverhoudingen, rendement,
gewicht, prijs enz.
De internet-page van Sachs is verhuisd naar SRAM, maar daar
wordt met geen woord over Sachs gerept.

Dit is in verband met een (toekomstig) te bouwen Alleweder met
eventueel naafversnelling. Deze zal ik gaan gebruiken naast mijn M5
28/20, welke ik alleen met goed weer gebruik (ja,ja, ik weet het: watje).

Groeten, Ruud de Cocq