Re: Sachs 12-v.naaf

Ruud de Coqc schreef:
>Wie kan mij helpen aan informatie over de Sachs 12 versnellingsnaaf ?
>De internet-page van Sachs is verhuisd naar SRAM, maar daar
>wordt met geen woord over Sachs gerept.

Kijk eens op http://www.sachs-bike.com/support.htm
Ik weet niet zeker of daar ook al info over de Elan staat.
Anders zou je het ook nog kunnen proberen bij Sheldon Brown,
http://www.sheldonbrown.com/harris
en dan zoeken naar articles over hub gears.

Marcel.

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive/lab   +31-20-4231525