Re: Amsterdam Rijn kanaal

Nu ja, op eentje na dan... :-)

> Hoe klein is Nederland toch... Ik ben dat groepje afgelopen zondag ook
> tegengekomen. Het was langs de Vecht ongeveer ter hoogte van Loenen.
> Inderdaad erg vriendelijk die Sinner rijders.

Inderdaad, dit was de Sinner-fanclub die in HPV-nieuws werd genoemd,
We hebben een rondje IJsselmeer gedaan de afgelopen dagen -
op Koninginnedag vertrokken uit Groningen, en op 5 mei weer thuis gekomen.

Groeten,
Axel - die gezellig op een Flevobike Amigo met de Sinner-rijders meereed :-)
--
 <Axel.Belinfante at cs.utwente.nl>   <URL:http://www.cs.utwente.nl/~belinfan/>
  University of Twente, Dept. of C.S., Tele-Informatics & Open Systems Group