Ligfiets in de bergen

Frank, frank at knoware.nl,
http://utopia.knoware.nl/users/frank/vilnius/reisverhaal.html

Dank voor je reaktie op mijn vraag,
of het mogelijk is met een ligfiets ook bergen over te komen.

Ik heb genoten van je reisverslag op je home page,
jammer dat het dat jaar in zowat heel europa regende
zelf zaten wij toen in Slowenie (een aanrader overigens)

Zelf heb ik de afgelopen jaren een paar hondert kilometer gelopen,
over de lange afstand wandelpaden, voornamelijk in Luxenburg en Frankrijk.

Het probleem daarbij is dat er hoe langer hoe meer kleine winkeltjes
verdwijnen
en je te horen krijgt, dat er een supermarkt is 20 Km verderop...
Tegenwoordig realiseerd bijne niemand zich meer dat dat 5 uur lopen is.

Hoewel ik nog nooit over een ligfiets had gedacht werden wij op het outdoor
evenement in Den Bosch uitgenodigt er een een paar te proberen.
Ik zelf vond toen een fiets met onderstuur het prettigste rijden, maar uit
jouw
reisverslag begrijp ik, dat dat toch ook wel een paar problemen met zich
meebrengt,
(en dat reserve onderdelen geen luxe zijn)

Voor verdere tips hou ik mij van harte aanbevolen,
PS voorlopig heb ik meer verstand van computers als van fietsen

Han Plaatsman

http://www.shape.nl
*31 76 520 3031