brilspiegel & achtervolging

Beste Ruud,

Het probleem met de zichtbaarheid in de brilspiegel heb ik ook. Ik heb wel ontdekt dat bij bepaalde instellingen het zicht veel beter is dan op andere momenten. Ik probeer de spiegel nu steeds als volgt in te stellen:
* de spiegel zover mogelijk naar voren aan het pootje van de bril
* de spiegel zover mogelijk naar rechts draaien; als je daardoor een klein stukje beeld mist omdat je oor (ofzo) ervoor zit, geeft niet, je zicht wordt er toch beter van
* bij de ene bril werkt het veel gemakkelijker dan bij de andere; proberen dus...
Verder merk je ook dat je steeds bedrevener wordt in het zien in dit spiegeltje.

Succes ermee,

Erik -liggend in beeld- Snel