Re: digest gemist

On 8 May 98, at 10:43, Erno Mijland wrote:

> Via http://www.findmail.com/list/nlhpv/ kun je oude berichten van de
> lijst teruglezen.

Dat is ten dele waar. De archivering van deze lijst is een paar dagen geleden
pas gestart. De mailtjes van data daarvoor moeten nog in een bepaald formaat
worden gegoten, zodat die ook online kunnen. Overigens kun je nu via het
bovenstaande adres ook mailtjes posten. De lijst draait aldaar namelijk parallel.
Voorlopig is het 'oude' archief daarom gewoon bereikbaar via
http://www.ligfiets.net/mailinglijst/. We streven ernaar om de service van
Findmail in Ligfiets.net te integreren.

Groetjes,

--