re: brilspiegels

Ruud de Cocq schreef over de vermaarde brilspiegels:

>Hieruit blijkt dat je wel kunt zien -dat- er iets achter je zit, maar niet
>precies -wat-.  Volgens mij komt dit omdat je erg ver naar links
>moet kijken om in de spiegel te kijken.

Dat bestrijd ik. Volgens mij moet je dan nog maar even verder instellen. Je
kunt het spiegeltje ook vlak naar je ogen toe draaien. Ik heb totaal geen
problemen met de identificatie van de potentiŽle nekhijger.

Overigens kan mijn spiegeltje niet op mijn nieuwe bril, daar had ik bij
aanschaf van de bril niet aan gedacht. Dus rijd ik nu met een spiegel op
m'n helm, en ben dus verplicht altijd een helm te dragen ;-)

>Groeten, Ruud - brommers kunnen toch harder - de Cocq

Hurri Zaanini

Als je niet doet wat je doen wilt
en je raakt je dromen kwijt
niet doet wat je doen wilt