Los schroefje

Hallo

Zaterdag weer eens heerlijk rond gefietst. Maar ik heb een klein
probleempje en misschien weet iemand van jullie daar een oplossing voor. De
bovenste kettingbuis van mijn Alligt zit via een hoekijzertje met een
schroefje vast aan mijn houten zitje. En dat schroefje rammelde na zo'n 80
km weer eens los. Ik heb al eens een nieuw gaatje geprobeerd. Extra
vastzetten met een kloddertje bizonkit, heeft een hele tijd geholpen, maar
nu ben ik toch mijn schroefje en ringetje weer kwijt. Wie weet raad?

Gerben-Jan -Met een losse kettingbuis- Boland