Re: Re:verzet Elan naaf

Andre,

>Wat voor een bandje heb je om je wiel liggen?
>Die wielomtrek zou iets van 147,5 cm moeten zijn.

Bedankt voor alle info. De omtrek had ik even geschat, dus het kan kloppen
dat die afwijkt van de werkelijkheid. Overigens zal de aanschaf van de
alleweder nog wel even op zich laten wachten, want pas over een jaar zal ik
hem (echt) nodig hebben (ik begin altijd veel te vroeg met info
verzamelen).

Groeten, Ruud de Cocq