Re: ingehaald...

On Mon, 11 May 1998 13:29:16 +0200, Rohan van den Braak wrote:

>Hey!

<snip>
>Ik heb vaker het gevoel dat ik me op de ligfiets een beetje moet
>bewijzen tegenover van die gestroomlijnde zadelzitters. Uit de meeste
>blijkt een beetje jaloezie en zelfs een beetje afgunst tegenover de
>ligfiets. Het eerste wat mijn bukfietsende leraar Nederlands tegen mij

Hoi,

Ik ben zelf nog een echte bukker, maar wil wel een ligfiets kopen (een
Hurricane). Wat  me opvalt is inderdaad dat veel racefietsers willen
bewijzen dat ze sneller zijn dan een ligfietser. Mn fietsmaat heeft dat
ook heel erg. Dan is het echt zo van: "kom Bas, we gaan die ligfietser
inhalen" en ik heb dan het gevoel dat het nergens op slaat. Als het er
op aankomt ben je met de ligfiets toch sneller. Af en toe wil ik er ook
eentje bijhouden, maar dat is meer om te kijken welke type die heeft.
Helaas zit er dit jaar geen ligfiets voor me in.

Groeten,

Bas die graag bukt maar nog liever ligt
IC4U2
Bas de Meijer