SPD-pedalen

Ik rij sinds 80 kilometer met SPD-pedalen en een fiets-wandelschoen en had
het eerste ritje snel (al na 5 km) last van tintelende voorvoeten. Daarna
wat meer in de schoen bewogen// wat meer ontspannen en minder last.

Maar .. ik heb het crankstel wel ongeveer een centimeter vooruit moeten
zetten. Is dat normaal?

Anja - die ze onderweg voornamelijk toevoegen dat ze moet oppassen niet in
slaap te vallen - Edwards van Muijen

AJ Edwards v Muijen
&
HJJ Jöris