Re: nlhpv-digest V1 #362

> Nou, een afgetrainde Doberman rent je Alleweder voorbij denk ik.
"knip"
Inderdaad! Ik ben eens achtervolgd op een zandpad door weet ik wat voor
hond. Het beest bleef met 46 km/u gewoon naast me lopen (grommend en
al).
Het wanhopig roepende baasje was al snel een stipje aan de horizon...
Gelukkig kwamen we toen op asfalt, en dat rent niet zo fijn voor honden
geloof ik, want hij was zo weg.

> Geniet, maar blaf met mate....
>
> Harry

Arjan - kom maar liever leuke honden tegen - Verstoep
"knip"

Ik ben waarschijlijk wat laat om op deze honden reeks te reageren, maar
zelf ben ik ook zo'n viervoeter rijk en ik kan je verzekeren dat je die
niet voorbij fietst.

Verder vind ik dat de hond misschien wel het probleem is, maar de baas
het veroorzaakt. Hij die een viervoeter heeft moet hem ook maar weten op
te voeden. Ga maar eens met die baas disscuseren.

Groeten Bert
schuld at thepentagon.com