Wie herkent mijn fiets?

hallo beste liggers,

op cycle vision '97 heb ik een R.V.S.  K.W.B. onderstuur ligfiets frame gekocht.
ik heb hem  zelf af moeten bouwen en ben er heel tevreden mee. de frame is door iemand zelf in elkaar gelast en er schijnen er nog een paar andere van rond te rijden (+_6?)
Is er iemand anders op de mailing list met dit frame rijdt of herkent iemand hem?
ik heb mijn fiets tegenwoordig voorzien van 24" en 26" wielen, heeft iemand ervaring met 24" verend voorvork, merk? , Prijs?

groetjes van PADDY, met de ligfiets die zijn roots zoekt, MILFORD

  kijk hier voor foto van mijn fiets:
 http://www.student.io.tudelft.nl/~io572247/recumbent/mijnligfiets.html