RE: slapende voeten

> dankzij de
> voeten

>  byna,niet helemaal dus.wij hebben ook SPD het duurt wel veel langer
> voordat ze gaan tintelen of slapen,maar het gebeurt wel.
> is er iemand met een oplossing?
>
> bas
	[Klaver, M.G.]   De tintelende voeten zijn het beste op te
lossen met (knal) harde fietsschoenen. Neem in de winkel ruim de tijd om
ze te passen. Je voeten zetten nogal uit op de fiets. Zelf heb ik
fiets/wandelschoenen van Shimano met een M-plaatje. Deze bevallen goed,
maar geven na ca 2 a 3 uur toch nog tintelende voeten. Mijn collega
heeft knalharde race Carnac's hij claimt het slapende voeten probleem
niet meer te kennen. De oplossing van het probleem ligt dus bij
buk-fiets-asfalthijger-schoenen. (Pas op bij deze schoenen worden
doorgaans SPD-S plaatjes geleverd, deze zitten vaster, en zijn niet
zijdelings los te draaien. Je moet dus vragen naar M-plaatjes.

	Mark Klaver