Mindervalide en toch op de ligfiets.

Hoi Medeliggers,

Gehandicaptendriewielers zoals ze door verschillende instanties in de
afgelopen jaren zijn verstrekt, werken behoorlijk stigmatiserend,
vooral voor jonge mensen. Ik ben voor drie min of meer valide mensen
aan het bemiddelen en bouwen geslagen (waarvan 1 inmiddels gelukt !!
Zie volgende HPV nieuws!) maar de weg is nog lang en nog steeds niet
begaanbaar, dus......

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen met een handicap, die op
wat voor manier dan ook nu op een ligfiets rijden. Ook de wijze
waarop zij aan hun fiets gekomen zijn, zoals bemiddeling,
financiering en ondersteuning, ben ik in geinteresseerd. Dus weet je
iemand, gaat het jezelf aan, bericht mij aub, via deze mailinglist of
mijn eigen E-mail adres. Laat anders een berichtje achter, dan krijg
je persoonlijk bericht van mij.

Alvast bedankt,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......