Re: SPD-pedalen

>Maar .. ik heb het crankstel wel ongeveer een centimeter vooruit moeten
>zetten. Is dat normaal?

Ik heb dit op mijn bukfiets ook omdat ik dubbelzijdige pedalen gebruik, waardoor de klikbevestiging op het pedaal gemonteerd is. Om deze reden monteer ik voorlopig geen SPD pedaal op mijn lage racer, omdat ik nu al met het stuur in de hoogste positie enig
szins tegen het stuur aankom. Jouw constering dat het cranskstel naar voren (of op een bukfiets het zadel omhoog) moet kan ik dus beamen. Wel vraag ik mij af hoe het zit met enkelzijdige ('echte') racepedalen. ERVARINGEN?

Groeten,

Arjan Wijdeveld