Vraag: aantal rechtop fietsers / ligfietsers in NL?

Hoi,
Voor een bedrijfskrantje wil ik een artikeltje schrijven over
ligfietsen. Weet iemand een actuele schatting van het aantal
fietsen in NL en in het bijzonder het aantal ligfietsen?
Met groet,
Henry.
|       O           Henry Kompagnie             |
|      _\\/\-%      Fluke Industrial BV         |
| ____(_)--(_)_____ hkompagn at alm.nl.fluke.nl    |