Re: die volkskrant toch

Hoi Karel,

----------
> Van: karel duran <duran at klm.nl>
> Aan: nlhpv lijst <nlhpv at ford.il.fontys.nl>
> Onderwerp: die volkskrant toch
> Datum: woensdag 13 mei 1998 9:20
> De tekst eronder gaat over hoe vaak de fiets in Nederland recreatief
gebruikt wordt. > Het woord ligfiets wordt niet gebruikt. Niets over 'fiets
van de toekomst' of zo, de > toekomst is vandaag, en dit is de fiets voor
doorsnee Nederland.

> Wie kan zien op welke fietsen zij rijden?

Volgens mij zijn het eigenbouwsels. Ik vind het zeer fantasievolle
ontwerpen. Vooral die van dat zoontje is erg origineel.

Met vriendelijke groet,

Matthijs de Vries

http://huizen.dds.nl/~menovs