Re: ingehaald...

----------
> Van: Rohan van den Braak <rohan at bart.nl>
> Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Onderwerp: Re: ingehaald...
> Datum: maandag 11 mei 1998 13:29
>
> Hey!
>
> Ja, ik ken dat wel een beetje.... Het lijkt wel of mountainbikers en
> tourmonsters uit zijn om je te kleineren. Zelf heb ik mijn M5 20-28 nog
> maar een anderhalve maand ofzo en ben nog niet echt een formule 1
> duivel. Zaterdag was er zo'n breedwiel wesp die het waarschijnlijk niet
> lief vond dat ik hem inhaalde (ik had haast..). hij ging een tijdje erg
> [...]

Hallo Rohan,

Ik ben niet echt snel op m'n zelfbouw halflage ligfiets (zithoogte zo'n 40
a 50 cm en zithoek zo'n 20 a 30 graden), dus ik wordt nogal eens ingehaald
door bukmaloten (waar ik trouwens een hekel aan heb, want wielrenners
rijden nog altijd het asociaalst van alle weggebruikers!). Doordat ik al
een jaar niet meer getraind heb (ik heb gemountainbiked), is m'n
fietsconditie niet zo heel hoog, maar toch weet ik de 12 km die ik naar
school moet rijden af te leggen met een kruissnelheid tussen de 27 en de 30
km/u (zonder me kapot te moeten trappen).
De reacties die ik krijg zijn meestal positief, en de meeste mensen denken
dat je heel snel bent, en ik kwam een keer bij een fietsenmaker die ik nog
ken uit m'n mountainbike-tijd en die zij dat je op een renfiets vaak flink
moest zweten om zo'n ligfiets bij te houden.

Groetjes, Harm - De ligger is eindelijk af - Lammers