dekje voor mat

De openstructuur matten die bijvoorbeeld Optima levert, ademen het beste
als je ze los op je zitje legt, maar ik prefereer een dekje eromheen, die
worden niet meer bijgeleverd. Heeft iemand ideeen over welk materiaal daar
het beste voor gebruikt kan worden: katoen, leer, iets synthetisch? Weet
iemand toevallig, per ongeluk, of er losse dekjes te koop zijn? Ik heb van
het leren dekje van Elan gehoord.

Bedankt,

Harry op een Hurri
http:\www.xs4all.nl\~harrens