Re: kantelbaar zitje

Harry Mijnsbergen wrote:

> Een tijdje terug las ik in de lijst iets over dekjes (iets nieuws) is dat
> los te koop en aan wat voor prijs moet ik dan denken.

Ik ben de naam ervan weer kwijt, maar het ademt enorm en het kost f 35,-
en ik heb het op voorraad en ik kan het opsturen. Zo.

> Hoe bereken je de hellingshoek van het zitje, er zit immers geen recht
> stukje aan. (Zephyr)

De hellinghoek komt overeen met de lijn die raakt langs de achterzijde
van het middelste deel van de zitting, de gekromde boven- en onderzijde
laat je dan buiten beschouwing.

Groeten,

Danny Siepman