Re: Fietscomputers

Huizen, 16.05.98

Ongeveer 1 jaar geleden heb ik een 'ATECH Solar KSS1' fietscomputertje
aangeschaft bij 'De Kijkshop'.
Daarin zit een zonnecel, en een batterij voor de momenten dat de zon het
laat afweten.  Alle denkbare functies zitten erop.  Snelheid wordt
altijd in grote cijfes getoont, en daaronder - naar wens - (in kleinere
cijfers) de totaalafstand, de trip-afsttand, de tijd, maximum snelheid
of gemiddelde snelheid.  Alleen bij koud weer, waarschijnlijk net als
bij alle andere merken, is het LCD-schermpeje bijna niet af te lezen.
Bovendien is het een draadloze uitvoering.  Er zit wel een batterij in
het opnemertje dat je aan de vork monteert, want daarin zit ook een
zendertje.
Op mijn Flevo Bike heb ik de display gemonteerd op het brackethuis zodat
ik hem goed kan zien.
Bij het parkeren van de fiets is de computer zeer eenvoudig te
verwijderen, want als ik dat niet doe doet een ander dat wel voor mij
(evenals het LED-achterlicht).

Succes ermee

Rob
Nog geen enkel prbleem gehad met vocht.  Prijs toe ong. fl. 50.00