Re: Route applet

In article <199805222141.XAA11494 at smtp1.xs4all.nl>, you wrote:

>Vandaag heb ik de beta versie van mijn route applet op het internet gezet.

>Ook het programma wil ik nog verbeteren. Ik heb deze lijst leren kennen als
>een beschaafde objectieve groep. Daarom vraag ik jullie eens kritisch naar
>mijn applet te kijken. Als jullie suggesties hebben voor verbeteringen of
>gewoon tegen een fout aanlopen hoor ik dat graag.

Als ik je je applet probeer te laden krijg ik het volgende; exception:
cannot add to layout: unknown constraint: center.
Ik heb toen nog de nieuwste java runtime opgehaald, maar ook dat mocht niet
baten. Misschien kun je iets met het bovenstaande :-)

--

Groetens, Dieter.

   6 & 7 juni: 2e internationale ligfietsweekend, Cycle Vision 98
	Kijk voor meer info op http://www.ligfiets.net/cv98/